A merevelemezem bugyrából előkerült egy felvétel amire már nem is emlékeztem...
1987-ben már saját fizetéssel rendelkeztem. A kőrúti hangszerüzletekben nem volt még akkor választék mint manapság, de azért volt mire rácsodálkozni a kirakatban.
E hangszer törénete Szegeden kezdődött, ott láttam egy ismerősömnél először ezt a hangszert. Egyik nap Zsolti megmutatta mit tud és az ámulatból egyszerűen szerelembe estem.
NA, NA! Mit képzelsz!? Nem Zsoltiba, hanem a hangszerbe.
Weltmeister 80 Basszusos tangó harmonika. 1972-ben kaptam, 6 évig tanultam játszani rajta.
A merevelemezem bugyrából előkerült egy felvétel amire már nem is emlékeztem...
Mostanában inkább hangszíneket szerkesztek, majdnem minden este készítek egy újat. Ez a szintetizálás. Aztán mikor késznek érzem lehet, hogy lesz belőle zenei ihlet...
Elegem lett a bevándorlási hírekből.Gondoltam kicsit magamra is és megszüntettem a külvilággal folytatott kapcsolatot...
Megpróbálam megidézni a '80-as éves hangulatát, zenében és képben. Talán kicsit el is túloztam, így akár paródiának is nevezhetjük.
Összegyűjtöttem a neten fellelhető RADIAS hangszíneket és kategorizáltam őket. Itt letöltheted mindet. A hangszíntárat a sajátjaimmal is bővíteni fogom.
A játékstílushoz alkalmazkodó protamentó nyilván jobb, mint a sima, nem?
Azt tudjuk, hogy a négy Timbre közül az egyiken lehet egy választott dobszett, de vajon lehet-e ezzel együtt egy másikon is?
Élő játék közben jól jöhet, ha a hang valamelyik paraméterét gyorsan meg tudjuk változtatni egy ki/be kapcsolóval